Sunday, 10 February 2013

Firmansyah VS Gunting...



Belum pernah beri kebenaran pada Firmansyah bawak alat2 tajam ke sekolah spt gunting kecuali kalau ada matapelajaran Seni Visual. Rasanya setakat ni belum ada gunting2 kertas lagi dlm kelas tu.  Budak sekolah ni, kalau bergurau, fikir seronoooooook je... 


Akibatnya, rambut Firman telah di 'krotol' oleh salah seorang pelajar kelasnya masa dia tengah kusyuk mewarna.  Nasib baik rambut, boleh tumbuh semula... dibuatnya tercocok mata!  tak pasal2 jadi Kassim Selamat....

terus karang surat sebelum jadi perkara yg lebih trajis pd pelajar lain...



Firmansyah  : Mama, kalau Fiman pakai Yu Nam boleh tak?



.



20 comments:

  1. hahaha..yu nam! takpelah dik,biar je rambuttu tumbuh sendiri..
    budak2 sekarang ni memang tak leh nak biarkan camtu je,dulu farra zaman sekolah,waktu darjah 5 kalau tak silap..bulu kening sebelah kanan yang hilang setengah,kawan baek sangat tlg guntingkan..haha :D

    ReplyDelete
  2. bahaya betul!.hahaha...yun nam?tahu jgk dia.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah, dangerous nyer gurau2 ngan gunting.. I think most school tak benarkan kids certain age bawa alatan tajam with them kan. Memang patut u tulis surat tu.

    ReplyDelete
  4. dasyat nau motif guntung rambut otg lain..yelah bdk2..semua nak diterai

    ReplyDelete
  5. bengang kans kalo anak kena buli kat sekolah..,uHUuu

    ReplyDelete
  6. sudah tobek rambut dia.... dah kurang sikit kehenseman beliau...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  7. SS,
    nasib baik potong sikit
    buatnya potong mcm punk
    harus dibotakkan
    n nasib baik bukan potong tempat lain..
    isshh
    seriau dengar

    ReplyDelete
  8. festaim cikgu dapat surat buat dengan sketchup!

    ReplyDelete
  9. uiks.. bahaya men benda2 tajam ni... hihi firman rambut nak ke yun nam ke..

    ReplyDelete
  10. Bahaya la macam tu. Memang patut tulis surat kat cikgu dia tu.

    ReplyDelete
  11. aishhhh, nasib baik dia tu experimen kat rambut je...apa2 pun tetap bahaya kalau tidak di beritahu...

    ReplyDelete
  12. aduhai,
    bahaya.
    firman, terus potong biar rambut sama tumbuhnya dengan yang dah ter'krotol' tu.

    ReplyDelete
  13. bahaya tu.... ishhh bebudak nie..

    aiikk nak pakai yu nam... haha.. kena tggu dah dewasa dik... pastu tgk rambut tu...ngeee

    ReplyDelete
  14. Haha comel jeee. Sampai terkrotol gitu. Hahaha

    ReplyDelete
  15. mmg bahayalah bawa benda tajam ni kat sekolahkan... ibu2 kena pantau anak depa ni.

    tapi ayat firman nak guna yun nam tu tak leh blahlah...

    ReplyDelete
  16. adoi la...cikgu x nampak ke masa kejadian berlaku...huhu...

    mmg saya pun takut nak benarkan anak saya bwk alat2 tajam gi sekolah kak, kecuali kalau ada seni jer...tu pun berbakul2 pesanan saya bg...

    ReplyDelete
  17. Kakak rasa budak yg buat ini mesti tunggu masa cikgu tak adalah dia buat. Budak macam-macam gaya nakalnya. Kena ada pemantauan bila ada penggunaan barang tajam dlm kelas. Menakutkan...

    ReplyDelete
  18. nasib baik rambut yang dipotong kalau mata yang kena..bahaya la..

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...