Tuesday, 21 September 2010

Iron Chef...

Ada open haus dkt area Nilai (pi ngan Cik Ayu), singgah jap rumah Pak Yom Kak Jah / Mak Jah / Wan.  Memula sampai, makan laksa dulu, pas tu agak2 laksa dah turun sikit ke pertengahan usus kecil.. makan nasi pulak. Best! Mmg best! rasa mcm nak tambah berulang-ulang kali walaupun dah kenyang, tapi terpaksa bangun gak sbb ada org datang... chisss..

 Diakhiri dengan minum kopi kaw & kuih raya... juga tak dilupakan bontrot yg mcm nak jamu 1 pekan Ampang. Love U Kak Jah. Moga panjang umur & sihat sejahtera selalu, Amin.
.

Dari Kaca Mata Lelaki...


Kalau Raya... mesti org sibuk cerita pasal $ raya, kasut raya, kuih raya, langsuir langsir raya, kereta raya.... dan semestinya baju raya!!!

Awek Cun  : OK tak mama pakai baju ni?? (dgn hati yg penuh dgn taman..)
Faiz    : Cantik! Cantik sangat... macam janda...
Hazim : A'ah la..Hazim suka mama pakai macam ni, cantik!  Macam janda banyak duit.. 
Awek Cun : Korang ni kan... Benci tau!!! Wwaaaaaaaaaa (.. maka, taman tadi baru je dilenyek stemroll... )
Kesian Sekian.

.

Saturday, 18 September 2010

Birthday Pak & Mak Lang

.
.
Faiz, Hazim & Firmansyah wish Happy Besday to a happy couple - Pak Lang & Mak Lang, moga panjang umur, murah rezeki, cepat dapat baby & all the best in your life!




.

Monday, 6 September 2010

Mari Bertadarus

.
Sempena menyambut bulan Ramadhan tahun ni, marilah bertadarus bersama bakal imam muda ni. Laptop hadiah dr Pakcik ED & Acik Zu masa gi umrah hari tu..Tq! Tq! Tanpa m'buang masa, mari kita mulakan dgn Surah Al-Fatehah, Surah Al-Ikhlas & surah2 yg lainnya... (sila abaikan pergerakan muncung yg tak seiringan dgn bacaan.. )

video




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...