Wednesday, 21 November 2012

AS YOU WISH...


Firmansyah : Abah, cuti sekolah nanti Fiman nak sunat tau.
Abgtaf        : GULP... tak takut ke?
Firmansyah :  TAK
Abgtaf        :  Firman kan kecik lagi.. sakiiiiiit 
Firmansyah :  ala, macam kena gigit semut jeeee..
Abgtaf        :  kenapa tiba-tiba nak sunat?
Firmansyah :  sebab Fiman nak solat saf depan pulak
Awekcun     :  Oh my son! 
(tetiba perut yg mengandungkan Firman 6 tahun dulu terasa begitu sejuk.................... sbb tertumpah air batu)

11hb November 2012- seawal 7am, 
Firmansyah dah berendam dalam besen beso.... bagi lembut.



Firman 'peserta' paling muda antara 12 orang
 

 
 Makan pun kena pantang.. ala, 2 hari je, lepas tu semua dia bedal



"Abah.... kita suka la sunat sebab apa kita nak mesti dapat,
orang pun semua sayang Fiman...hihihi"


"duit pun Fiman dapat banyak... lagi banyak dari duit raya..."  
Kalau tahun depan sunat lagi, boleh tak abah?

GULP!




Hi girls!  I'm a big boy now...





Nota Ketiak :
 
Firmansyah  :  kalau mama jadi lelaki, baru la mama tau macamana sakitnya sunat tau..
Awekcun      :  Eleh, kalau Firman jadi perempuan, baru la Firman tau macamana sakitnya bersalin tau...






.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...