Monday, 9 May 2016

suka masak VS pandai masak


sVs suka makan, suka sangat  :)
Kalau suka makan, kenalah suka masuk dapur kan...
Tapi selalunya lebih suka membeli :)


 
 
 
 
 
 
 
 

Suka memasak dan pandai memasak adalah dua perkara yang sangat berbeza.
Korang yang mana satu?
Orang yang suka memasak tak semestinya pandai memasak
dan 
orang yang pandai memasak tak semestinya suka memasak...

....... pening.





sVs kalau bakar 10 biji kek (contohnya), confirm 2 je yang menjadi. Yang lain mesti bantat, terhangus atau pun tak masak. Tapi masih berangan nak membakar jugak walaupun dah boleh agak hasilnya. Kesimpulannya, beli je la di kedai hahaha






.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...