Friday, 6 August 2010

Teh Perisa Baru...

Ari tu baca 1 blog (Cat'z Cafe kot..), dia cerita pasal Teh Lipton Caramel. Punyalah bukan main dia m'explainnya pasal teh perisa baru tu. Ya la.. cuba bayangkan custard caramel atau puding roti ber sos karamel... meleleh air liur beb!! rasa mcm masa tu jugak nak beli telur & susu cair.  Masa pi Nilai, mama skodeng kitchen kabinet Ayah Long.. manalah tau kot ada terselit 1 or 2 uncang.. tak de la pulok. Ni tak leh jadi ni, mesti usahakan sedaya upaya utk dapatkan & menikmati kelazatannya. Mesti!!!

Motto Sekolah mana entah.. "Usaha Tangga Kejayaan"! Ya! jejak kasih b'akhir di Fajar. Balik terus masak air, rendam teh utk 1 teko & nikmati bersama keluarga yg kucintaik. Kita dengar pendapat mereka...

Abah  :  ......  (abah korang ni tak banyak komen, senang...)
Faiz   :  Kenapa air ni rasa mcm tanah??
Hazim :  Bila mama buat air ni? dah basi ke?
Firman:  Mama.. nak air lo...

Awek Cun :  Sapa  nak rasa, jemputlah ke rumah.. Pipah Tipah tertipu... chit!


No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...