Wednesday, 9 March 2011

Tenodera aridifolia



Nama yg hampir dilupakan... kalau dia tau mesti dia sedih.  Korang semua selalu suruh dia buat macam2.. dia tak pernah merungut atau bantah. Panas terik, hujan ribut,  siang malam, lepas asar, penat, letih, demam, terseliuh tangan; dia buat jugak.. taat sungguh walaupun t'paksa t'tonggeng2 & terkial2, pas tu korang gelakkan ramai2.  :( sad sign :(  

Dia tak pernah mintak makanan yg bukan2, tak macam korang..  chicken hainan lah, salted crab lah, spicy salmon lah,  kacang pedas lah, rendang daging mutton shady lah, tu tak masuk K Ep Ci dgn MEK Donol lagi...

Buat kali terakhir, meh sini awek cun tanya. Tenodera aridifolia, macaman dia org... eh, mcm tak kena lah... Cuba nama lain, Belalang kacong, macaman dia org ti.... pon tak sedap.  Cuba try test nama ni pulak.... 

Mentadak mentadu, macamana dia org tido...??



Tenodera aridifolia remind, before you go shoping slip, don fogot to read slip pray.. ".. With the name of God, i alive & i die.. Amin" 

.


No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...