Wednesday, 2 June 2010

Global Warming...


Assalamualaikum. Kabare? Waras? Moga semuanya sihat walafiat. Bagus kan mama.. siap ucap selamat sejahtera lagi utk korang semua. Bukannya apa.. kengkadang kita tak jangka apa akan jadi petang nnti. Mungkin pagi sihat, malam demam atau pagi kenyang, petang gastrik atau 2009 gemuk, 2010 slim.. hehehe





Macam yg terjadi pada botol air Hazim, pagi-tegak, petang kedut... huhuhu. Tu la akibat t'tinggal dalam kereta mama yg b'jemur tengah panas 1 hari suntuk. Ini bukan cobaan.. ini betul-betul!!


Esok nak try letak telur.. jadi tak telur rebus.  Tak pun letak ikan.. kot kot bole jadi ikan stim, balik tinggal curah air asam je... 








No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...