Wednesday, 2 May 2012

Black Is Beautiful...

Chef : How do you like your steak bread cooked? very rare, rare, medium rare, medium, medium well or well done sir?  

Customer : rentung please...


 I did it again...   :(





Nota Ketiak : Aku manusia yg tidak sempurna...





.

55 comments:

  1. kena kikis yg rentung tu
    baru sedap skit makan :D

    ReplyDelete
  2. Tukanmg masak yang pakar pun sesekali tersalah letak ramuan juga... hehehe...

    ReplyDelete
  3. ahahahhaa...mcm mana boleh rentung? kan ke toaster tu ada timer...ekekekeke...takpa, cuba lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. malas nak keluarkan toaster so bakar atas pan je,
      ingatkan dah tutup api... huhuhu

      Delete
  4. laaaaa....awat bleh rentung tu??? hahaha...cedih je =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpaksa memenuhi permintaan customer sbb customer is always right...

      (alasan paling kukuh, hihihi)

      Delete
  5. hahaha. ni mesti kes berangan ni kan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa? siapa berangan tu?!




      eerr... ada la sikit

      Delete
  6. kalau rentung begitu mana bisa untuk dimakan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa bilang enggak bisa?
      jadi bread crumb juga bisa apa... :)

      Delete
  7. Setahu saya, kat kedai kopi Cina, memang dihanguskan roti tu, kemudian dikikis arangnya, baru disapu majerin + kaya. Baru umm rangup. Lebihkan nikmat si pemakannya dengan secawan kopi kaw!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan salah ibu mengandung la ni kan cikgu... hihihi




      (aura seorang cikgu yg sentiasa memberi semangat pd muridnya utk
      terus 'hidup' dlm apa jua keadaan dr dulu sampai sekarang.. tq cikgu)

      Delete
  8. Replies
    1. siapa punya kerja la tu agaknya ek... ish ish ish

      Delete
  9. Mintak maaf!Akak ketawa golek2 tengok roti tu.Paling kelakar dlm dunia. Hahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai hati akak....
      lain kali ajak la saya golek2 sekali, mesti lebih meriah


      kak, sekurang2nya saya bole buat lawak tahap dunia hanya
      dgn sekeping roti je... akak mampu? HAHAHAHAHAHAHA!

      Delete
  10. hahahahahahah
    akak cuma mampu gelak ajer

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga hari mu lebih bahagia...

      Wwwwaaaaaaaaaa!

      Delete
  11. hohoho...mcm ni pun bolehhhh laaa...kehkehkehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. curah susu pekat sedap ni Clive, betul! tak tipuuuu...

      Delete
  12. Replies
    1. ni semua roti telor punya pasal le...
      boikot telor lepas ni!

      Delete
  13. Ni kebiasaan buat ibu2 yang kejar anak berlari-lari! Hehe.... betul,kikis2sedap la tu! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kejar anak berlari-lari ni tapi kejar laki nak lari... hihihihi

      ko macam biasa buat je... :)

      Delete
  14. owh man.... ni extra rangup nih... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bab extra2 ni akak mmg suka dik, extra cheese, extra hot,
      extra crispy, extra bonus... eeerr extra charge je terkecuali

      Delete
  15. hey, just accept it as a work of art...
    kopi yg pahit pun diminum orang....
    keh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Q, ko le kawan yg cukup memahami sahabatnya
      didalam kesusahan... sob sob sob


      jom kita makan roti tu sama-sama....

      Delete
  16. adeiii, mengapakah?

    walaupon pahit, ku telan jua..kikis2 dulu tau,..=p

    ReplyDelete
  17. Hi Sudip, ha ha ha, I sure love your lively sense of humour.
    Have fun, and keep a song in your heart.
    Have a nice day.
    Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Uncle Lee,
      Kelakar ke? For your info Uncle.. I'm a very serious person, i say what i mean and i mean what i say.....

      Delete
  18. Klu dah rentung camni msk tong sampah je le jwbnya,buat lain....

    ReplyDelete
  19. HAHA..sy masih ingt kentang rentung yg haritu..


    sempat plak buat art kat atas roti rentung nih ya hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kentang rentung?!! malunya...
      (lari sambil tutup muka)

      Delete
  20. aduhai kak.. rentung sungguh ni... tak leh nak masuk tekak dani..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahagian bawah tu masih warna sawo mateng,
      rasa2nya elok lagi tu kalau cicah air sirap...

      Delete
  21. hehehe..mesti duk berkhayal masa ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala sikit je... baru telan pil khayal 2 biji
      memang mcm ni, tak dapat nak focus :)

      Delete
  22. kehidupan dik sukar atau senang harus dinikmati ngan sebaik mungkin : )

    ReplyDelete
  23. kak,muka dia nmpak ganas je..takut nak makan^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. bungkus dulu dalam tisu baru telan...

      Delete
  24. Salam SS..

    Dun worry. Black is always beautiful. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa saya nak gelak tgk n3 ni ye? bukan sbb gelakkan tak jadi tu..tapi gelakkan dialog tu...ekekek...

      Delete
    2. Deru Ombak,
      setuju sangat... dalam almari pun melambak2 baju hitam
      berbanding merah, biru, hijau atau kuning



      Wahida,
      rambut sama hitam hati lain-lain... ikutkan je apa dia nak

      Delete
  25. aku tengok gambar pon da tergelak...hahahaha....nais2

    singgah2 la sini :)

    ReplyDelete
  26. wow! lain drpd yg lain hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti KhaiRin tak pandai buat mcm ni kan kan kan..

      Delete
  27. aduhhh...kenapa begitu ?? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liza, sekali sekala apa salahnya... hehe

      Delete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...