Friday, 10 August 2012

Durian Belanda - Penawar Kanser...





Durian Belanda (Annona muricata) atau soursop, buah dari pohon Graviola adalah pembunuh semulajadi sel kanser dengan 10,000 kali lebih kuat daripada kemoterapi.

 asingkan biji dengan isi...
 campur air dan sedikit gula...
 bekukan dalam peti ais...
 masukkan dalam pengisar...
 jemput minum....  (7.30pm nanti)
Subhanallah... Tabarakallah... Alhamdulillah.. 
Masak Dari Hati.. Masak Dgn Iman  :)






Nota Ketiak :  Walau apapun usaha seseorang, segala penyembuhan itu datangnya dengan izin Allah jua.





.

35 comments:

  1. cukup ke 4 orang share tuuu.....

    ReplyDelete
  2. ada 1 tempayan lagi simpan belakang gerobok...

    ReplyDelete
  3. he he kalau KA makan macam tu aje

    ReplyDelete
  4. tak suka buah ni... masam ;P

    ReplyDelete
  5. adusssss...

    sungguh menggegarkan....

    ReplyDelete
  6. mana nak carikkkkkkkkkkkk buah durian holland ni...dah lama tak makan

    ReplyDelete
  7. my fav tuh. sdpnyer. hu3

    ReplyDelete
  8. Mabelesnyaaa rasa mcm skrg je nk cr buah tu tapi di mn dong huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. dkt sana tak de jual ke Hanis?

      Delete
  9. memang sedap...
    tapi susah nak dapat
    kalau ada pun buah dia x berapa elok

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau teringin mmg tak jumpa tapi kalau tak nak.. melambak dkt pasaraya

      Delete
  10. subhanallah, sedapnye akak.. feveret nih..

    ReplyDelete
  11. erk ! saya tak suka durian belanda. huhu

    ReplyDelete
  12. beb, kita lom abis jejak kasih sekolah ppuan kat bp!
    sekolah mu hok mane? bawah bukit ke dekat simpang 3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, tak suka la masuk tv nangis-nangis... kan nak raya.

      sebelum tiba bawah bukit, jumpa simpang 3 dulu... Tengku Mariam Skul & TIGS... sama ke?

      Delete
    2. simpang 3 kita cakap tu convent lah... tapi tengku mariam tu memang sama, hahahhaa
      HAI AWAK! geng bas sekolah rupanya :)

      Delete
    3. oh my fren!(sambil nangis2 & peluk2)

      Delete
  13. buat jem pong sedap gak.. penah try?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jem?!
      minum masa jalan jem pernahh le...

      Delete
  14. sedapnya ke kak air durian belanda ni.. makan macam tu je pun dah sedap.. nikan pulak di buat air..

    ReplyDelete
  15. xpernah makan buah ni... Hehehe sedap ea..??

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...