Friday, 4 January 2013

Air... Air...


 Ada 1 family tu... dah 3 hari mandi ala P.Ramlee.  

Lepas mandi tepek bedak banyak-banyak, 
tenyeh deodorant tebal-tebal, 
sembur perfume mahal-mahal biar seminggu baunya tak tanggal... 

cepat2 Abg taf hantar baju ke dobi, 
bagi mengelakkan bininya membasuh baju sambil berkemban 
di tepi Sungai Klang...
 
bungkus lauk kedai je..... 
yahooo tak payah masak!

beristinjak pun guna air mineral... ko ada?





Nangis


.


37 comments:

  1. meh..
    jalan Klang Lama banyak air
    meh tumpang meh...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. awak.. kadang2 kita basuh dgn air emas 24 karat tau!

      Delete
  3. pergh... guna drinking water murah sikit kot beb...

    ReplyDelete
  4. Masih bermasalah, ya? Jom robohkan kepala paip yang beso gedabak tu! :(

    ReplyDelete
  5. hahahaha..istinjak guna batu la...:)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. soalan tu buat air mata ni menitik....

      Delete
  7. ahahhahahahaha ooops! aku tgelak tang 'ko adee?'

    alahai ciannye die.. awat lagu ni? bersih jadi nye nak beristinjak guna ayaq mineral.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terasa perubahan pd kulit punggung.... Lebih halus, mulus & gebus

      Delete
  8. Taim hujan lebat, boleh ke mandi ramai-ramai kt laman..

    ReplyDelete
  9. Bab beli ayaq botoi tu saya pernah mengalaminya masa tetiba ja takda ayaq & tak diberi notis awal. Huwaaaaahhhh..paham sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan...
      Kalau kenduri kendara lagi parah

      Delete
  10. Hi Sudip. nice pics. Like the saying, a picture tells a 1000 words....
    I drink lots as well Chinese green tea.
    Where I am, the air is dry....
    You have a nice day, keep well.
    Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias por la información Uncle Lee

      :D

      Delete
  11. bila takde air nih banyak aktiviti terganggu kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul! nak memerut pun kena fikir banyak kali :(

      Delete
  12. aduhai... kak takder air ni semua keje terbataskan...

    ReplyDelete
  13. dah sampai masanya beli JCB untuk korek perigi...
    ambik upah korek perigi jiran2 sekali..

    ReplyDelete
  14. baik x der api dari x ada air kan..smoga cepat2 lh pulih kan..

    ReplyDelete
  15. Kian tenat dah kakak tengok. Kalau nak qadak hajat bolehlah air mineral diguna habis mandi wajib macammana? Sedihnya...

    ReplyDelete
  16. tumpang rasa sedih..kata org lebih baik takde eletrik dr tak da air..moga sabar dengan ujian ni

    ReplyDelete
  17. hehe. air tu penting.. kite kadg2 xbersyukur.. huu. xde air mau meroyan L kat sini. huu

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...