Thursday, 3 January 2013

Lepas Gian...

.
Wa tengah gian sedut barang ni bro...




dan ini... 

 
 
harganya tak boleh tahan sebab Wa  tangkap sekali 3...
sekali sekala layan boleh la... 
anak rasa sikit2, Gua rasa banyak2, hahahahaha....
Wa usha jugak flavor daun ketum..... selalu tak de stok

  gelas plastik panjang sejengkal kongsi ramai-ramai, 
sekali sedut terus kering sampai ke dasar... angin woooo

Wa beli susu coklat HL rendah lemak sbb lemak gua dah cukup tinggi, bekukan sekejap, masukkan dlm blander, patahkan coklat oreo & + sikit air.... kisar

Hasilnya, Wa dapat 1 baldi!! 






Nota Ketiak  :  Amalkan gaya hidup sihat TANPA DADAH


.


19 comments:

  1. Tq bagi idea!!!!
    hahaha..boleh la try buat sendiri lepas ni

    ReplyDelete
  2. thanks sharing....yeay2 dah tau dah nak wat blended sendiri..

    ReplyDelete
  3. Moral of the story....

    Kalau nak makan banyak, kena le buat sendiri.

    ReplyDelete
  4. sedapnye...bak sini sikit la kalo dpt sebaldi..hehehe

    ReplyDelete
  5. satu baldi leh buat mandi tu makk.. ahHHKs

    ReplyDelete
  6. Nak tulis.. tapi wak gelas dah tulis dulu... weehh boleh buat mandi!!

    ReplyDelete
  7. wah! good idea! anak2 suka bangat ni.

    ReplyDelete
  8. keh3...sikit punya banyak hasilnya...
    sebaldi! kalau agak2 tak larat nak habiskan sorang, meh campak sini setengah...

    ReplyDelete
  9. 1 baldi? I like! Mintak ciket? Kehkeh..

    ReplyDelete
  10. tak share pun ngan iols.... banyak tu sebaldi!
    haik hik hik

    ReplyDelete
  11. perhhh... nampak menyelerakan lah... mai sikit :)

    ReplyDelete
  12. each a cup selalu mengecewakan...:(

    ReplyDelete
  13. wahhh..kalu Chatime tu mmg feberet sy jgk..ntila satu hari nk jgk rajin2kn diri try buat sdri mcm ni .nmpk sedap jgkkan :)

    ReplyDelete
  14. Biskut diorang pun bukannya pakai OREO. dia pakai STEREO. save bajet..

    ReplyDelete
  15. ahaha..nak pi cari timba pasni..motif sgt kan! tengs akak tuk idea yg bernas!

    ReplyDelete
  16. sedapnya..kongsi sini..nak juga sedut..

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...