Friday, 26 September 2014

Assalamualaikum..



Dengan izin Allah mereka kemudian ditidurkan selama 309 tahun di dalam gua,
dan dibangkitkan kembali ketika masyarakat dan raja mereka sudah berganti
menjadi masyarakat dan raja yang beriman kepada Allah SWT.
(Ibnu Katsir; Tafsir al-Quran al-‘Adzim; jilid:3 ; hal.67-71).

Itu kisah Ashabul Kahfi (Penghuni Gua).

sVs lain pulak ceritanya..









I'm Back!!!








.

27 comments:

  1. betul ke tu svs..betul2 lena tu sebab sejuk

    ReplyDelete
  2. Erkk..apa kes ni? Cer citer..

    ReplyDelete
  3. Yeaaay...welcome back!! Kak...ini gua moden namanya ni.
    Mak oiii, banyaknyaa stok ubat.

    ReplyDelete
  4. best sgt kot tidur sejuk2 tu.

    ReplyDelete
  5. Ahahaha...cari econ kat peti ais.

    ReplyDelete
  6. Walaikusalam.. Welcome back my dear!!
    Gambar atas memang x boleh blah.. Champion siot..

    ReplyDelete
  7. alomakaaihh.... kena belikan aircond 10Hp kat bilik dia tu..baru boleh beku macam freezer tu... hahaha

    ReplyDelete
  8. errkkk....
    haha.. pic xleh blah tu,..hehehehe

    welcome back.....

    ReplyDelete
  9. hah?grr...cer citer cer citer...

    ReplyDelete
  10. idup lagi tak die nie lepas kuar dr isbox?? huhu

    ReplyDelete
  11. port terbaik melepak musim panas..heheh

    ReplyDelete
  12. Masya-Allah punyalah cerdik nak cari tempat paling sejuk dlm rumah. Air-cond pun tak setanding fridge kan.. bijak! bijak! hahaha...

    Welcome back dear!

    ReplyDelete
  13. hahahaha....very creative!!..good job son!..
    hahahhaa...

    ReplyDelete
  14. ayo yo....apa pasal...banyak lapar ka?

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Astagfirullahal azimm..alaa kasimmm..ape sudah jadik???

    ReplyDelete
  17. hahahahaa....alolololo...panas bebenor gamaknyer tu....sampai dalam peti ais dia landing...

    ReplyDelete
  18. ye ke tu...? ni mesti sVs suh berlakon...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisah benar di bulan puasa... bukan lakonan.

      Delete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...