Thursday, 26 June 2014

MADE IN PILAH...



Umangai, bosa bona potai kek kualo pilah ha....




Warigh!!.....   tetiba



Ubat semulajadi untuk cuci buah pinggang...
lepas tu jangan lupa cuci toilet bersih-bersih ya  :)





.

24 comments:

  1. baru semalam beli petai sebekas permintaan tok laki ambe, belum masak lagi ni, tapi tak leh lawam yang kole pilah punyer... dapat yang tu kali....

    ReplyDelete
  2. wowwwww.....!
    petai jenis apa tu....?

    ReplyDelete
  3. Makan sebiji dua jer pun dah terasa...

    ReplyDelete
  4. den xsuko potaii

    ReplyDelete
  5. Ha ha omak aiii
    Wat sambal tumis sodappp ni

    ReplyDelete
  6. Rajin la pulak buat bandingan cam tu. Cute! Saya suka petai!

    ReplyDelete
  7. bosa bona mato potai nie ahh! takuit den nak makan..

    ReplyDelete
  8. pernah dgr petua orang2 lama lepas mkn petai mkn terung lepas tu bila ke tandas tak ada bau. Jm pernah buat mmg betul :-)

    ReplyDelete
  9. wak pon sukak mamam petai jengkol jugakk.,ahHHKs

    ReplyDelete
  10. Besar nya..kak masak apa?
    Salam Ramadhan:)

    ReplyDelete
  11. makcik dah dua kali mkn petai puasa ni...ada lagi sikit yg makcik freezekan....tunggu hari je nak di sambal tumiskan....

    ReplyDelete
  12. Mula2 ..ingatkan buah apa tadi...:-):-)

    ReplyDelete
  13. Mabuk potai ko ekau ni...sonyap yoooo..

    ReplyDelete
  14. 2 biji sebesar 50sen pun dh cukup harum mengaum baunya..
    Tapi sedap..

    ReplyDelete
  15. wahh sVSS.. bosa bonar!!
    lumayan kalau matching ngan smbl udang + nasi lomak panas .. peghhh.
    Salam ramadhan laling

    ReplyDelete
  16. Wah, ada perbandingan saiz...! haha

    ReplyDelete
  17. huhhh ...sila sediakan berus dan sabun cuci dalam tandas anda ...

    ReplyDelete
  18. Curlst ko dik...berpenat-penat menghias petai...internasional sangat. he he he

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...