Wednesday, 27 June 2012

Magic Show...

.
 Blog ni dah macam biskut, 
  kejap ada...


.
.
.
lamaaaaaaaaa tak ada...




Nota ketiak :  gue buzy banget! stress!  rasa mcm nak berhenti kerja pun ada... Wwwwaaaaaaa!!!



.

22 comments:

  1. hahahhaa...

    kreatif jugak..makan biskut, boleh buat entri!

    ReplyDelete
  2. Kita serupaaaaaa....... Eh biskut cicah ayaq kopi sedap apa...

    ReplyDelete
  3. Byk sabar jgn stress sgt ok....

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. samalah... kejap update kejap tak... tapi sebenarnya saya tak der bz mana pun..

      Delete
  5. biskut tu - cicah ngan kopi-o kaw panas amat awesome tawww!

    banyak keja ke nokkk???
    relaks ye... jangan stress sangat
    tak elok untuk kesihatan!

    ReplyDelete
  6. sy pon dah jarang update sbb bizi (kononnya) hihi

    ReplyDelete
  7. Kakcik banyak buat catatan/gambar, tapi tak terbalas komen2 yang ditinggalkan. Rasa macam nak tutup je. :(

    ReplyDelete
  8. cicah ngan ayaq milo pun sodap ni ngee....
    sabaq dah namanyer keja mmg bz uols

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? kengkadang saya pun rasa nak berenti..nak jaga anak2...lagi best!!

      Delete
  9. SS....

    Rasanya mcm paham jer apa yang sedang di lalui itu.. Saya pernah tutup blog selama 3 tahun atas komitmen keje.

    Ini pun rasa nak tutup balik. Haha!

    ReplyDelete
  10. kekadang rasa mcm tu jugak..tp mcm x best plak..teruskan jer ler...

    ReplyDelete
  11. sama perasaan ni sis.mcm nk dok umah jek..tp dok rumah pun bosan jugak.

    ReplyDelete
  12. Jalan2 cari makan..
    Biskut lemak je..Samalah kita kejap ada kejap tak de!!..
    Org keja fahamlahkan busy2 pun duit masuk ,saya ni apalah busynya ye!!

    ReplyDelete
  13. relaxlah.. keje kat mana2 pun sama jah! keep update ye

    ReplyDelete
  14. Saya setiap hari pong rase nak benti keje, bila coti takyah gi keje ni langsong lupa rupa opis caner.. heeee best tak keje.. jom kita benti! tapi sape lak nak menanaggung? huhu

    ReplyDelete
  15. sabar2! penah jugak terfikir acam tu.

    ReplyDelete
  16. huhu sama laaaa.... selalu mcm biskut gak...

    ReplyDelete
  17. makanan d hujung bulan ya hehehe

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...