Friday, 27 July 2012

Reuse, Reduce & Recycle


Orang lain, kalau nak raya sibuk jahit baju, labuci, sarung kusyen dan langsir baru tapi sVSs sibuk menjahit tudung saji yg dah berkhidmat lebih 12 tahun.  Mujur ada stok tali rafia yg sama warna... 






    Nota ketiak : janji update blog...  :)





.

21 comments:

  1. bagus idea ni kak.. balik ni nak jahit tudung saji jugaklah..

    ReplyDelete
  2. 12 tahun? wow!

    ReplyDelete
  3. Rajin!!

    Tudung saji saya tak pernah ada makanan bawahnya heeeee

    -Seorang Blogger-

    ReplyDelete
  4. rajin nyer, nmpak cam baru je tudung saji tu

    ReplyDelete
  5. sama kaler lak tu.. .kreatif giler...

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadan buat SvS & family ya..
    creative betul dan rajin mengait kat tudung saji tu..hehe..ini baru dikatakan mesra alam..hehehe

    ReplyDelete
  7. tudung saji ni nampak baru sbb baru dibasuh kot? Agaknya sapa la rajin sgt tu...

    ReplyDelete
  8. Hai Anonymous aka Abang Taf!

    yea i know, u did it.. TQVM babe! muah muah

    ReplyDelete
  9. woh. hampir flawless! heheheh~

    ReplyDelete
  10. rugi niaga tudung saji dengan awak ni..
    12 tahun sekali beli..

    ReplyDelete
  11. kretif hehehe...janji oleh guna kan?

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum SS
    Selagi boleh di repair Dan boleh di gunakan kan kan?

    Selamat berpuasa

    ReplyDelete
  13. kreatifnya..
    rumah akak x sempat 12 thn...hihi
    anak lelaki semua

    ReplyDelete
  14. ahkak awek cun mmg sentiasa kreatip

    ReplyDelete
  15. Yehhh dapat idea baru! Terima kasih!

    ReplyDelete
  16. tolong jahit seluar uncle...?

    ReplyDelete
  17. As salam SvS,

    Kemasnye sampai tak perasan jahitan tu...hehehee... Kreatif! To all... tudung saji & entry :))

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...