Wednesday, 11 July 2012

WW #4 - FLORIA 2012 Putrajaya...



The theme of this year's event is Bougainvillea - Enduring Beauty.


  NIGHT FLORAL PARADE. 



Bunga api penutup acara








.

23 comments:

  1. mmg cantik giler, tgk juga ari tu!

    ReplyDelete
  2. Cantiknya warna warni itu. :)

    ReplyDelete
  3. Cantik sangat!Kan best kalau dapat pergi.tapi tak berkesempatan nak pg.tengok gambar jadilah kan.thanks share ^_^

    ReplyDelete
  4. wah, tahun ni punya bot parade ada penyertaan negara Kenya, China lah...tahun lepas saya pergi rasa rasanya tak ada oversea punya bot...gambar fireworks takde? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lupa lak nak letak.. nnti saya update

      Delete
  5. cantik lerrrrrr!~

    iols tak penah lagi gi flora fest ni...

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya...kebabooommm..sesuai kan

    ReplyDelete
  7. tak puas pergi pesta bunga tempoh hari..kebizian melampau hanya mampu pergi untuk 2 kali jer :(

    ReplyDelete
  8. cantik2 semuanya..tp suka yang tourism malaysia punye..nampak cantik!!

    ReplyDelete
  9. kereta berhias dari NS tu menang no baper erk? lupa plak..

    ReplyDelete
  10. kagum aku....kagum...walau tak dapat lihat secara langsung,tgk disini pun dah rasa meriahnya

    ReplyDelete
  11. hohoho cantik gilerr la wehhh!!

    ReplyDelete
  12. kagum cantek kan? jelesnyaaa x dapat pergiiii

    ReplyDelete
  13. wahh cantik sgt2... hanabi(bunga api) pun cunss... wahh kenya pun ada kellasss...

    ReplyDelete
  14. Assalam,
    are you involve in this years event?..
    kalau tak salah sudipVssenduk ni a designer juga kan?..kalau tak salah lah..kita ni main
    bantai aje ni bertanya..hehe

    ReplyDelete
  15. W'salam Ayu.

    tak terlibat pun.
    Tiap2 tahun pergi pagi... cuaca panas & kurang selesa, try malam pulak.. tak sangka best :)

    Bingo!
    sila ambil hadiah anda di pasaraya berhampiran ya..

    ReplyDelete
  16. Tahun lepas pergi..tahun ni tak dapat nak pergi..hehe..suke tengok bunga cantik-cantik ^^

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...