Wednesday, 17 July 2013

Alasan Kukuh

Berpuasa bukan sekadar menahan diri dari lapar dan dahaga, malahan lebih dari itu... 







pssst... boleh guna tak alasan ni?









.

16 comments:

  1. Hahhaaa...hamboiii...hamboiii....

    ReplyDelete
  2. boleh je..time ramadhan ni mmg elok kurangkan aktiviti online. lebihkan masa utk ibadah khusus.

    ReplyDelete
  3. ermm... blog kalau pose salah satunya ialah menahan diri dari memaparkan perkara-perkara yang 'lagho', dusta... dsb.

    Tapi tak pasti kalau paprkan gambor makanan... makruh kut..?

    ReplyDelete
  4. ala...hapdet la sebarang dua das... hehehe

    ReplyDelete
  5. hahaha..akak pun mls juga..lgipun minggu ni mmg tak sihat.

    ReplyDelete
  6. Blog pun puasa, hehe, comel :)

    ReplyDelete
  7. Amboiii.... Berbuka nanti blog nak makan apa?

    ReplyDelete
  8. hahaha..so berbuka nya bila? Raya ke 7?

    ReplyDelete
  9. bolehhhhh...kena tunggu raya la nie ekkk

    ReplyDelete
  10. hai.. salam kenal,
    follower no.158
    done follow sini,
    jom follow teman yea ..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete
  11. hahahahaha mana aci..nak buat jugaklah macam tu..tapi guna ayat lain "sori...tuan blog bercuti raya keliling malaysia.oleh itu blog pun bercuti sama...sekian" :)

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...