Friday, 6 December 2013

Bundle VS Butik


14 tahun lalu-lalang depan kedai kasut bundle ni setiap kali balik Klang.  
Dari luar nampak suram je... tak terdetik langsung nak singgah.  
Minggu lepas Abang Taf tergerak nak jenguk, sVs tunggu dalam kereta je, 
apa kellllllas (biasalah... hazelnut lupakan kulit).  

5minit 10minit 15minit tunggu... best sangat ke sampai tak keluar dr kedai.
   Tengok kejap la, kot-kot dalam tu ada awek seksi buat servis urut kaki pd pelanggan...

WOW!

Langsung tak ada kasut kemik longgok-longgok..
kemas dan cantik tersusun :)


kalau le sVs ni baru 20 tahun, maunya rembat 5 berlainan warna... huhuhu

crocodile & snakeskin boots.


Majoriti harga kasut dkt sini $100 ke atas, sama taraf dengan butik berjenama.



Tetiba teringat kata-kata;
Don't criticize what you can't understand.  
Don't judge a book by its cover.   
You may miss out on a good story. 

(sambil kutip kulit kacang & gamkan semula pada hazelnut)








WOW!!!

 
.

32 comments:

  1. wow... tu harga asal ker harga jualan kedai tu? saya pun tak pernah masuk Bundle sebab selalu orang laki2 la kan yg lepak situ. Ni en somi saya mesti suka jugak carik2 kasut kebal kat sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga kedai..
      ingatkan boleh le jumpa kasut dlm $20 - $30.. huh

      Delete
  2. lawa gambar kasut tu..kamera mahal ek
    hihi

    ReplyDelete
  3. Walau bdijual dlm krdai bundle dan diiktiraf bundle...ia tetap mahal dan ada kualiti. ...setuju dgn ayat dont judge thhe books by its cover.....

    ReplyDelete
  4. terkejut tgk kasut ular & boya tu. huhu!!!btw lawa aarr yg converse tu. baru lagi nampaknya

    ReplyDelete
  5. Rabu depan ni balik Klang lagi ke..meh singgah meru tempat Che Mid ada kutipan derma banjir dan program masak-masak.. tengok blog che mid k

    ReplyDelete
  6. BUAT MASA NI BELUM PERNAH BELI KASUT BUNDLE.. TAPI PERNAH JUGAK PERGI KEDAI KASUT BUNDLE.. :)

    ReplyDelete
  7. Masih cantik lg..skrg bundle dh ok kn..:)

    ReplyDelete
  8. Memang cun2 lagi kasut tu ha. Depa proses bagi lawa balik la tu kan, nak juai.

    Part gam semula kulit hazelnut tu tak menahan, kihkih..

    ReplyDelete
  9. Fuyyo..ganasnya kasut kulit tu siap de kepala ular...

    ReplyDelete
  10. erkkkk snakeskin boots?? huk huk... ada ke yg nak pakai...huk huk

    ReplyDelete
  11. tak tahan baca ayat akak yang last tu....wakakaka...lawak ah...

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. dekat-dekat taman rashna.. sebelah caltex... (kot)

      Delete
  13. Hazelnut dah kembali bertaut. Saya seram nengok kasut yang ada kepala ular tu.

    ReplyDelete
  14. Cer citer Klang tang mana ada kedia bundle nie??

    ps: Cik Yong tengah imagine camner nak cantum balik kacang ngan hazelnut.. kan tu dua darjat namanya.. ahaks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dari padang jawa nak ke taman rashna, mesti jumpa kedai ni belah kiri..

      Delete
  15. ni bundle yang up sket kot
    cantik2 kasut converse dia

    ReplyDelete
  16. kasut buatan gombak xde ke makk? uHHUuu

    ReplyDelete
  17. uish kasut kulit tuh hmmmmmmm cam ngeri jerk eB nengoknyer . hu3

    ReplyDelete
  18. uish.... cantik2 kasutnya... wow jugak!!

    ReplyDelete
  19. haha..tu laaa...tal tengok tak tahu ye

    ReplyDelete
  20. converse dia cantek la... tk nmpk mcm bundle

    ReplyDelete
  21. Uish, bundle mane ni ye? Share location pls...heheheh~

    ReplyDelete
  22. bukak lg ke bundle ni? bole bg nama dan lokasi tepat? tq,,

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...