Tuesday, 25 March 2014

Takziah...











.

20 comments:

  1. Al-Fatihah :(

    Taufiq singgah sini ye :) Jemput singgah blog Taufiq awksweetgitu.blogspot.com :) Support each other =)

    ReplyDelete
  2. Biar ada rasa terkilan dan sedih namun kita kena redha atas apa jua yg tertulis di Loh Mahfuz Allah.. moga mereka yg terkorban tenang di sana..

    ReplyDelete
  3. Al fatehah dan salam takziah
    juga kepada keluarga Ikhwanul muslimin yang ahli keluarganya dibunuh oleh pemerintah yang kejam lagi zolimm

    ReplyDelete
  4. Alfatehah dan takziah kepada semua...

    ReplyDelete
  5. Harap harap mereka diberikan kekuatan untuk mengharungi ujian ini. Memang teramat sukar, lebih lebih lagi kat berita, sentiasa ada berita yang membuat spekulasi yang bukan bukan. dan kalau baca news portal yang mcm Malaysiakini, bahagian komen dipenuhi yang xhabis habis nak tulis komen politik yang semakin muak saya baca. sudah sudah la tu, bengang pulak membaca nya.

    ReplyDelete
  6. aritu datuk abu hassan din ada bg tau selagi tak cukup bukti dah mati tak manis ucap takziah...itu pandangan dia je kut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi bagi aku ucapan takziah tu bukan untuk orang mati je. Sama juga ucapan Innalillahi. Perkataan-perkataan tu bagi aku kita ucap untuk menzahirkan rasa simpati dan bila kita mengalami kesusahan.

      Delete
  7. Innalillah....& Salam takziah....

    ReplyDelete
  8. takziah ... anak sulung mesti muda lagikan... semoga damai di sana...

    ReplyDelete
  9. ...

    semoga Allah beri yang terbaik untuk kita semua.

    Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  10. Al fatihah buat arwah Azizi Bin Ismail...semoga rohnya dicucuri rahmat..buat Kak nor dan keluarga semoga tabah menghadapi ujian ini

    ReplyDelete
  11. Al-Fatihah...

    (Yeay! Kita jumpa akhirnya! ....Errrr... eh? Lama tak update blog?)

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...