Wednesday, 24 June 2015

Kembar Siam



Masa sekolah rendah duluuuuu.... kalau Atok Bak bawak balik 
pisang, suka sangat kalau ada yang kembar. Makan senyap 
sorang-sorang dengan harapan bila kawin nanti boleh dapat anak kembar. 




Gonjol!









.




12 comments:

  1. Hihi... dulu memang percaya gitu kan:)

    ReplyDelete
  2. Ehhhhh.....U ni wong jowo ke?

    ReplyDelete
  3. Ooo.....ramai gak yg pecaya...aku igt kpg aku je..haha

    ReplyDelete
  4. 2 x 5 = 10
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. ky sampai sekarang tak makan ..takutt!!

    ReplyDelete
  6. ada harapan tu... best kembar :-)... best tengok jer lah...jaga tak mampu...hihi

    ReplyDelete
  7. hahaha...lama dah tak dengar perkataan gonjol...
    kalau balik kampung selalu dengar nenek ckp cenggitu...ekekek...

    ReplyDelete
  8. saya masa kecik2 dulu kalau jumpa pisang kembar berebut dgn adik beradik nak makan.. konon nak dapat anak kembarlah.. hehehe

    ReplyDelete
  9. Ramai yg cakap macam tu..saya pernah dengar... tp reality tk sure pula..Apapun kuasa Allah jg kan

    ReplyDelete
  10. Hahaa,Cikna pun pk&buat bnde yg sama....;-)

    ReplyDelete
  11. ahaahah... ok itu mmg gonjol...

    saya siap tak mo makan pisang tu.. sbb takot anak kembo siam... lg gonjol kan..?!

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...