Wednesday, 19 September 2012

Idola...





Don Daniyal Don Biyajid, seorang ustaz yg mudah mesra, peramah dan senang didekati   :)




.

27 comments:

  1. oh seronok lah dpt jumpa ustaz don ni yek

    ReplyDelete
  2. wahhh..best..

    saya suka stail ustaz Don :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ustaz Don suka stail saya... hihihi (sila sediakan plastik muntah)

      Delete
  3. mula2 dia masuk TV dulu cakap dia gagap2 sikit...
    sekarang dah lancar dan seronok dgr dia cakap yang lebih bersahaja...

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhhhhhhhhhhh
    i terujer tgk uuu :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..rezeki u dapat jumpa dia kan?.btw im anew follower..blog u menarik dan tertarik..salam perkenalan dari i..bonda ryan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Bonda, nanti kita skodeng awak pulak :)

      Delete
  6. bestttttnyaaaaa
    dapat jumpa ustazzz donnnnn

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. ustaz siap gesel2 serban dia pd kepala si Firmansyah tu..

      Delete
  8. bestnya. errr, leh ucap selamat pengantin baru kat ustaz don ke... hihihi

    ReplyDelete
  9. Usahkan bebudak, mak pak bebudak pun teruja bila bergambar dengan Ustaz Don. Tu hari saudaranya ada kata, Ustaz Don selalu tak sempat duduk+makan+minum sebab diminati kamera+pemiliknya di mana-mana majlis yang dia hadiri. Pak Temuk selalu lebih dari sempat duduk+makan+minum + ambil gambar diri sendiri, hehehe!

    ReplyDelete
  10. hihihi! betul tu cikgu... open house hari tu, lebih dr 15 minit baru Uztaz dapat masuk ke rumah utk makan. Semua beratur tunggu giliran nak bergambar.

    ReplyDelete
  11. sonok erk budak tu jumpa ustad don tuuu.. eeeeEEE

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...