Wednesday, 19 June 2013

Faktor Umur


Sambil melayan kartun Upin & Ipin dgn budak-budak, tetiba...

Anak Bertuah  :  Mama...  kenapa kaki mama macam kertas kena renyuk?




Wwaaaaaaaaaaa!!!   
Batu belah batu bertangkup.... engkat di mana? sob sob sob...








.

27 comments:

  1. Hahahahahaha! Tak menahan baca entri yg ni. Kertas renyuk? Adehhh!

    ReplyDelete
  2. makan dalam kak oiii..... sabar ye...

    ReplyDelete
  3. aduhai kak.. tragis... ayat sentap...

    ReplyDelete
  4. Dia tak suruh kasi gosok ke ... aduiii..

    ReplyDelete
  5. ha.. ha.. anak2 ni kadang2 lurus sikit..

    ReplyDelete
  6. hehehe sweetnyer kata2 anak2 tu yer !

    ReplyDelete
  7. Aduhhh...tiba2 mak jadi terlebih sensetip. Sentap kejap.

    ReplyDelete
  8. hahahaa..

    soalan kanak kanak adalah suci murni lagi tulus ikhlas tau...
    wakakaka

    ReplyDelete
  9. Ha ha hahah... geli hati... di samping sakit hati he heheh

    ReplyDelete
  10. teruk sangat dah tu kiranya...
    cer rendam dalam mashed-avocado kasi lembab.
    kaki pun nak makan avocado gak..
    tu sebabnya ada istilah 'kaki makan' dan 'makan kaki'

    ReplyDelete
  11. apa lagi kak. kene pergi spa la nampak gaya hiks

    ReplyDelete
  12. apa jawapan mamanya..?? haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tap! Eh alahai.. ter off la pulak tv ni ye.
      tak dapat nak tengok pin pin lagi.

      Delete
  13. he heee tak blh tahan tu mcm kertas kena renyuk
    biasa la tu anak2 wat soalan cepu emas kan

    ReplyDelete
  14. Ada syurga di situ tau, anak bertuah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kang pakat angkat kaki mama nya.
      Eh, mana? Tak nampak pun!

      Delete
  15. Mama jawablah, "Mula-mula semua orang memang macam ni. Lama-lama,jadi sendiri macam yang direndam bunga tu lah!"

    ReplyDelete
  16. Tanya la budak2 tu... nak makan kertas kena renyuk tak?

    haha

    ReplyDelete
  17. Hahaa..
    Anak yang mempunyai Bahasa Kiasan Yang Amat Tinggi ;-)
    Lahir dari hati yang ikhlas..

    ReplyDelete
  18. Haha, beterus terang sangat lah diorang

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...