Tuesday, 14 December 2010

X Boi Pren...

.
Ari tu tengah kemas gerobok, terjumpa le pelbagai khazanah zaman anak dara cun melecun muda remaja dulu.  Nak buang sayang sbb tinggi senti mentel valuenya. Ahh.. simpan je la, kalau rumah ni dah penuh, bole pindah rumah baru lak.. pen haus ke, bangla banglo ke.... Kalau korang baca nnti, tolong jgn bagitau kat abah tau.. Mama saje je nak tunjuk gambo x boi pren kot  pd semua... Ko'tak nnti korang tak kenal lak.. Jom layan.


Bole tahan kan! Muka hancur macho, body taf, rambut ikal bak mayang mengurai mencecah bahu; guna jari pun bole... Apa pendapat korang??  X-boi pren mama handsome ke abah ?

Fairman    :  Abah n cem..
Faiz         :  Mestilah Abah.. sbb tu mama kawin dgn abah..
Hazim      :  Ramainya boi fren mama!! Abah tau ke?


.

3 comments:

  1. gambar yang background kubah Masjid Negara (sebelah gambo konvo tu) wah hampir xkenal!

    ReplyDelete
  2. (sila sediakan bag muntah..)
    oh cinta lama ku.. i miss u so much.. ahaks

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...