Friday, 4 November 2011

Nasi Lemak

.
Sebelum masuk tido...
Hazim      :  Mama, esok kita nak bawak bekal nasi lemak.

Awek Cun :  Mintak abah tolong belikan on de way gi skolah esok.
Hazim      :  Kita nak mama yg masak... kawan kita mak dia masak sendiri.
Awek Cun :  Mana sempat nak buat, nnti kelam kabut.  Mak dia tak keje kot....
Hazim      :  Mak dia keje!.  Mama bangun la pagi2, pukul 4 ke...
Awek Cun :  ??!!@&^%$zzzzz!!



Balik dari sekolah...
Hazim     :  Mama, kawan kita tu mak dia mmg keje jual nasi lemak, patut le sempat hehe..I'm sori
Awek Cun:  ??!!@&^%$zzzzz!!

.

22 comments:

  1. salam kenal...tq sudi jd follower sha :)

    ReplyDelete
  2. kekekeke...
    pttla mak dia smpt je mskkan..hee
    ;p

    psss : jom join my GA! 2 klik je n boleh dpt ole2 CAMERON tau!

    ReplyDelete
  3. Terima kasih sudi singgah & follow blog saya.

    Saya pulak suka blog awak sebab cara awak tulis buat saya hepi & gelak :)

    ReplyDelete
  4. Hahahha kelakar la si anak ni...dah sah sah mak dia jual nasi lemak mesti la sempat kan hehehehe

    Btw, Tq sudi follow blog mieza..mieza follow juga...salam kenal dari mieza juga..jemput lah selalu ke blog WAWMC :)

    ReplyDelete
  5. slm knl kembali
    selamat hari raya aidiladha buat anda juger :)
    nmpk sgt2 sedap la.. bak skit leh ;p

    ReplyDelete
  6. heheheheeh .... mak dah terkena ...

    ReplyDelete
  7. wah. sedapnya. teringat masa zaman2 kecik dulu.. nice. salam kenal. ada masa lwtlah blog kami :)

    ReplyDelete
  8. pfft!! hahahaha!!! patut laaaa~

    ReplyDelete
  9. Dinas Aldi
    Sama-sama.
    Tulis utk suka2 je...

    ReplyDelete
  10. Mieza,
    Gracias, akan selalu ke sana...

    ReplyDelete
  11. eB ezrin,
    Salam Aidil Adha juga.
    Kat warong banyak jual, lagi sedap...

    ReplyDelete
  12. Chik Att,
    Kalau mak org lain bole buat, kita pun paksa diri utk boleh buat, walaupun sebenonya tak leh... huhuhu

    ReplyDelete
  13. Mohd,
    Kecik2 dulu, nasi lemak buatan emaklah yg tersedap di alam maya!

    Terima kasih sudi jengok sini, nnti saya ke sana bawak buah tangan ya...

    ReplyDelete
  14. gadis BUNGA,
    tak patut, tak patut...

    ReplyDelete
  15. kehkeh...rupanya mmg jual nasik lemak...adoi la...

    ReplyDelete
  16. thanks sudi jadi follower akak
    akak pun dah follow

    cite nasi lemak ni...kelakar...hihi

    ReplyDelete
  17. sedapnye.. mcmn nk buat nasi lemak sedap..

    ReplyDelete
  18. wahida,
    tu la pasal...




    kasihredha,
    Tq kak.
    Kelakar? Saya rasa tension dgn mak budak tu...




    Lady Bird,
    Pd saya, nasi lemak yg sedap adalah cara memasak yg main campak2 je tanpa sukatan tertentu...

    ReplyDelete
  19. waaakakkakaka...

    klu dah keje menjual, bukan setakat nasi lemak je...segala nasi mmg lah dia sempat uat kan...hihi

    ReplyDelete
  20. mamaNoriz,
    betul betul betul... segala jenis mak nenek dia bole buat kan...

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...