Friday, 20 January 2012

Fridge Magnet




Masa tgh korek2 pc,  t'jumpa la pulak gambo fridge magnet yg diambik pd 2009.  Terus update blog...  hehehe.  Setiap satu ada cerita tersendiri walaupun sesetengah fm tu ada orang yg hadiahkan.   Yg pasti, Awek Cun tak pernah beli online atau tukar suka sama tak suka sebab 'feel' dia kureng sikit la dek non..


Sayang sesangat coz it represents the memories of the places I've visited...



.

27 comments:

  1. sy nyer bnyk yg pecah sbb dimain oleh anak-anak.


    sy pon sama cam awak..lbh suka beli sbb kita dh penah smpi ssst tempat tu

    ReplyDelete
  2. banyakya.... dah penuh pintu fridge..
    kena beli fridge baru nih...! :D

    ReplyDelete
  3. Kakcik Seroja,
    ni fridge magnet masa 2009, skrg dah 2012, bayangkan...





    Rina,
    same le kite...

    agree...




    miloais milo,
    pintu bawah & dinding tepi belah kanan pun masih byk ruang lagi...
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam sudipVSsunduk,

    Macam2 kenangan yang dok ada nih....

    ReplyDelete
  5. banyaknya magnet peti sejuk... ish.. ish... ish...

    (sambil geleng2 kepala)....

    ReplyDelete
  6. Salam, banyaknya....jelesss jeless
    saya punya banyak dah kena pecahkan dek anak..:(

    ReplyDelete
  7. wowwwwweeeeee

    itu... 2009, hmmm.. skrg, hmmmm.. rasemya dah beli peti lagi besar kan, heeeee

    ReplyDelete
  8. tepi dinding pun ada..hebat2 cantik2 belaka..hobi ya

    ReplyDelete
  9. ada lagi baru, Abg Amar belikan khas untukmu haritu.

    ReplyDelete
  10. Dinas Aldi,
    Tak suka peti ais gondol.. hehehe




    Ros,
    Yes, antara kenangan terindah...




    Abg Jonni,
    Hehehe...
    (sambil tutup mulut dgn tangan)




    Wa,
    Salam sejahtera. Kalau pecah, cepat2 saya cari gam bapak gajah bagi cantum, sayang...




    Seorang Blogger,
    A a... camana awak tau ek?




    S..U..D..@..I..S,
    depan, belakang, tepi, kiri, kanan, atas, bawah.. semua ada.

    (jangan percaya)

    ReplyDelete
  11. fiza ibrahim,
    Hoyea! hoyea!




    KhaiRin-anies,
    ya, kedai peti ais...

    ReplyDelete
  12. salam =)

    saya pon skrg dlm usaha menjadi pengumpul FM yg berjaya. hihi
    skrg x byk lagi macam awk punya
    jeles ni tgk. banyakkk nya
    suka yg coklat2 tu

    ReplyDelete
  13. termalu plak fm magnet kat esbok umah cik ina adalah 3 ketui. habis jadi maianna firdaus : ) cantiklah nampak esbok ngan fm yang penuh tu ye.

    ReplyDelete
  14. wahhhhhhhhhhhhhhh. u byk gi obersi eh? nk order ... kalo gi maner2 roger eh? ;p

    ReplyDelete
  15. Lya Colours,
    best kan kumpul fm ni..
    tak pe, sikit2 lama2 jadi bukit...




    Cik Ina Do Do Cheng,
    betul la.. bebudak mmg suka sgt main fm ni kan, heran tu...




    eB ezrin,
    ya, selalu sangat gi obersi...




    dalam mimpi...

    ReplyDelete
  16. This is my obsession too!!

    ReplyDelete
  17. tu diaaaaa...penuh! ai suka gak kumpul ni tp byk yg dah pecah2..ank buah puny kerja

    ReplyDelete
  18. banyak tu...kalau bukak esbok, pernah tak ada yang jatuh?

    ReplyDelete
  19. Munnafendy,
    kalau pecah terus buang, beli baru... hehehe




    whitecappuccino,
    jenuh nak m'buang habuk seketul-seketul tau... huhuhu




    geraugebang,
    arnad tu pernah jatuh dan terus masuk dlm lauk asam pedas & saya buat tak tahu je, terus panaskan dan makan... bertambah sedap pulak!
    hehehe..

    so far belum lagi, jatuh sbb ada tangan gatal tu selalu le...

    ReplyDelete
  20. Tambah koleksi fridge magnet jom :)

    http://susunatursioca.blogspot.com/2013/09/sticky-post-berita-baik-ada-penaja.html

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...