Friday, 13 January 2012

Suamiku Badang...



Rasa-rasanya lepas kawin dulu, belum pernah lagi hidangkan muntah hantu... kalau tapai pulut yg ada iras-iras muntah kucing tu ada la... hehehe

      
      DISIPLIN 1 : Tolak Tayar Basikal.    Eleh... kacang kuda..

      DISIPLIN 2 : Tarik Pajero.   Hhmmmmm... mak guna jari pun boleh nyah...
   
     
      DISIPLIN 3 : Deadlift Kenari.   Hai, Kenari je?!  Ingatkan kapal korek...

       DISIPLIN 4 : RevoGym Pose.   Give me a call and i'll text u back.. (Astarfirullah..) 

 
Dapat tempat ke 34 drp 96 peserta..  Hmmmm.. not bad at all, Congratulation!   Tetiba je rasa lenguh2 pulak kaki ni...  Eerrrr, mulai dr saat dan ketika ini, tolong angkat I naik turun tangga  bole??....




.


31 comments:

  1. kakcik,
    Tq, hehehe..




    L@dy @yU,
    Hari-hari pi gym angkat besi, mungkin tak de masalah kot...




    whitecappucino,
    memula saya ingatkan dapat no 80++ hehehe...

    ReplyDelete
  2. Pok Amai-Amai,
    Jangan percaya! Ia hanyalah permainan ilusi mata sahaja...

    ReplyDelete
  3. miloais milo,
    nampaknya bekerja keras la mesin jahit hari ni dek seluar yg rabak akibat pujian... huhuhu

    ReplyDelete
  4. wow congrats!!! terpegun sekejap akak tau..hehe

    ReplyDelete
  5. #34 ok lah tu.

    Angkat turun naik tangga tu ok gak utk latihan tahun depan punya Badang Competition!

    ReplyDelete
  6. wah kira rank terbaik juga lah. badang rupanya....HEBAT2

    ReplyDelete
  7. hebat2...tahniah2
    nanti boleh le manja2 suruh suami angkat naik tangga ye...hihi

    ReplyDelete
  8. Salam kenal. Terima kasih sudi jengah blog che mid..

    ReplyDelete
  9. Bravo...Bravooo...sambil tepuk tepuk tangan....tapi Bang Badang kak gerau lagi kuat...he he he

    ReplyDelete
  10. whoaa....

    misti badan banyak lebam2 eh?
    heheh..

    ReplyDelete
  11. akak.. bhy tak tarik mende2 berat mcm tu?
    effect pada organ dalaman x kak?
    terutamanya usus..
    tekanan tu berat tu kak.. huhuhu.. tkt nanti kesannye timbul sblm tua..

    ReplyDelete
  12. beb..
    sila mintak dukung hari2.

    keh keh.


    .

    ReplyDelete
  13. mak aiiiiiii.... huhuhuhuhu...

    aku pun boleh buat camtu arrrrr....
    dlm mimpi je... wakakakakaka

    ReplyDelete
  14. Ayu,
    sampai skrg saya masih tak percaya... laki aku ke tu?... hehehe




    de engineur,
    betul laa... idea yg bernas! mesti ko ni tauke kilang beras BERNAS kan...




    telor power,
    badang jadi-jadian, hehehe




    kasehredha,
    jangan harap! hihihi




    che mid,
    sama-sama kasih...

    ReplyDelete
  15. geraugebang,
    amboooii, hebatnya Bang Badang kak gerau, cemburu i.. (sambil tepuk-tepuk dinding)




    Queenie,
    sentiasa b'pesan, jgn sampai cederakan diri sendiri.. Alhamdulillah, Badang tak pandai membantah.. hehehe




    LadyBird,
    Mungkin badan dah bersedia sbb setiap hari ke gym.. harap2 jgn le ada kesan sampingan.. huhuhu




    tasekM,
    tak buat keje le mak jawabnya kalau hari2 berdokong je nyah...




    Papa Mifz,
    oh, sudah pasti.. (ada unsur2 bongkak di situ) hehehe...




    Abang Jonni,
    eleh, kalau mimpiii... hahahahaha

    ReplyDelete
  16. oooo..dasat, best la de hub gagah cam badang..hihihi

    ReplyDelete
  17. Huiyooohhhhh!

    Sokong bab dukung naik turun tangga tu :D

    ReplyDelete
  18. susumanis,
    ala mcm badang ke, mcm bendang ke or mcm padang ke, semuanya sama je, balik cari nasi jugak... hehehe




    Dinas Aldi,
    rasanya kalau menapak sendiri lagi cepat kot... hehehe




    Seorang Blogger,
    Tq..
    Come and join them this november..

    ReplyDelete
  19. Wow.... WuMing juga nak kuat macam ni...

    Tapi Baca ayat terakhir.. Nak dukung orang rumah...

    Kensel lahhh...

    ReplyDelete
  20. humak aiihhh... takut!! saya badang kat perut je. elok kat situ ada mende bulat

    ReplyDelete
  21. wah hebat tu suami akak.. syok lah.. cam badang.. hehe.. free2, jmput singgah blog kak, jmput bc entri BURUNG BIRU SI PEMALU :)

    ReplyDelete
  22. fuhh, hebat arrr...

    bukan calang2 kuat tu...

    dpt gambo dgn menteri lagi!

    p/s: masa tu awek cun tanya psl dividen asb masuk ke life isuran kan?
    sorry lmbt reply sbb sya cuba pahamkan..
    maksud awk, semua dividen asb awk kuarkan utk byr monthly life insuran ke sekaligus utk setahun?
    sya rasa cam rugi plak sbb klu awk biarkan di asb, dividen tu makin tinggi sbb kiraan dividen dan bonus di kira pd baki 1hb setiap bulan..
    ok tak?

    ReplyDelete
  23. Wu Ming,
    sekali-sekala apa salahnye...




    Khairul,
    Ok la tu.. senang anak2 nak landing, tak yah susah2 cari bantal... hehehe




    Mohd Razik,
    Tu semua tak penting.. duniawi semua tu hehehe.. lariiiiii!




    Mama Noriz,
    Ooooo ye ke tiap-tiap bulan dia kira, ingatkan jumlah terakhir bulan Disember.. Tq tq

    ReplyDelete
  24. perghh mantap..

    sy badang gak,cuma masalah perut ni je yang besar..ntah berapa bulan dah..ehhheee

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...