Tuesday, 10 January 2012

Menuju Puncak...


.
"Feeding" my kids in more ways than one...









.

37 comments:

  1. WoW!...Wah!...kagummmm...akak pun nak makan jugaklah...emmmm...sumenya sedap2 belaka...:)

    ReplyDelete
  2. awak..


    masuklah masterchef musim kedua nnt


    terbaekk!!

    ReplyDelete
  3. Wahhh! Rajinnya hias tinggi2 mcm tu. Apa kata awak msk MC?

    ReplyDelete
  4. miloais milo,
    WOW! (Husin Lempoyang saudagar unta dari Cairo), terkejut den...

    ReplyDelete
  5. cik cek,
    gambar itu pandai menipu, jangan percaya...

    ReplyDelete
  6. awak..
    Masterchef di rumah cukuplah, anak2 jadi juri, hehehe

    ReplyDelete
  7. wowwwww.. tinggi tu..terror! :)

    ReplyDelete
  8. Phewwwittt!!!
    lempeng hijau kegemaran Abg Adi jangan dilupa.

    ReplyDelete
  9. waaaahhhhhhhhh kretipnyer... buat kita teringin nak jadi budak kembali huhu

    ReplyDelete
  10. pancake...sedap. lagi sedap makan ngan madu hehehe.

    ReplyDelete
  11. Wow!! sedapnya!! menarik!! mesti dorang suka sangat2!

    ReplyDelete
  12. Semuanya menarik dan membuka selera.. :)

    ReplyDelete
  13. wah.. dah macam izani masterchef kak.. hehe.. boleh mnng ni, kalau masuk master chef.. hehe.. free2, jmput singgah blog kak, jmput bc entri HUKUM MANDATORI??

    ReplyDelete
  14. Ambik ah aku jd anak angkat... nak jugak la mkn.... huhuhuhu

    ReplyDelete
  15. K.Nor,
    bebudak ni susah nak makan, tu yg kena buat presentation di luar jangkauan biar dia org seronok nak makan, ngegada kan...




    fiza ibrahim,
    ada ke lempeng hijau?..
    muntah hijau ada la...

    ReplyDelete
  16. Seorang Blogger,
    best kan jadi budak.. tak yah pk pasal keje, happpppppy je...




    telor power,
    kalau dapat madu asli hutan tualang dara, laaaaaaaagi power!




    whitecappuccino,
    licin licau! (sebab lapar)




    Nur-nba,
    Tq. ala, susun gitu-gitu je, macam main lego.. hehehe




    Mohd Raziq,
    mastercep? menang? Oh, tidak... saya s'org yg sangat gabra dlm keadaan tertekan...huhuhu




    Abang Jonni,
    segala permintaan akan di pertimbangkan atas kuasa budi bicara bakal bapak angkat.. hehehe

    ReplyDelete
  17. ada.. lempeng biasa je, tp biasa Mak letak "inci" kaler ijau kasik cantik. pastu makan cicah gula. slurppp...

    ReplyDelete
  18. mmm. menarik! menarik!

    lempeng cekelat tu taruk apa? susu pekat ka??

    ReplyDelete
  19. hmboiii semua nak ditenggek ye =)

    ReplyDelete
  20. fiza ibrahim,
    Ooooooo, ingat, ingat...




    gadisBunga,
    tq.
    A'ah, susu pekat manis penuh krim cap teko yg kaya dgn vitamin A & D tuu..




    Munnafendy,
    Hehehe.. org tak de keje mmg mcm tu..

    ReplyDelete
  21. fuhyoooo food! delices mabeles

    ReplyDelete
  22. mak aiii...hebatnya....

    masuk masterchef la...

    ReplyDelete
  23. semua akak suka
    sila pos kesini ye

    ReplyDelete
  24. Wow! Couldn't say anything... Follow here dear~

    ReplyDelete
  25. Tea,
    sebenarnya rasa dia biasa2 je.. eksyen je lebih, hehehe...




    Wahida,
    Master chef? Hmmm.. saya suka memasak tapi tak semestinya pandai masak, camana tu...




    kasihredha,
    sila bagi email address dgn kadar segera...




    Queenie,
    tingginya sekejap je, tak sampai berapa saat dah kena tarah...




    MaryaYusof,
    Tq, nnti saya transit di Peru ya...

    ReplyDelete
  26. Mak yang best! Susun tinggi2 makan selapis2 lama2 habis.

    Salam Ukhwah.

    ReplyDelete
  27. WuMing,
    eee baiknya awak, tq tq...




    JunAina,
    Salam sejahtera juga,
    sedap pantun kuih lapis tu, hehehe...

    ReplyDelete
  28. Wow, semuanya ketara lazat dan menggamit hati!

    Cuma hati Pak Temuk saja yang takut-takut pada sesetengah 'puncak' itu, terutama kerana kandungan gulanya. Maklumlah, kesihatan dah tak berada di puncak! Ceria selalu.

    ReplyDelete
  29. Pak Temuk,
    langkah yg bijak... jangan sudah terkena baru nak terngadah, beringat sebelum kena, sediakan payung sebelum hujan. Amacam cikgu.. ok tak peribahasa cut & paste saya? hehehe Moga cikgu sihat sejahtera juga...




    gedek!
    nak renung je pon ok...

    ReplyDelete
  30. Onion ring tu sebijik menara condong teluk intan

    ReplyDelete
  31. geraugebang,
    menara condong teluk intan tu sedara belah mak, pisa tower tu lak mak menakan diaaaa....

    ReplyDelete
  32. uniknyerr,,nak jd anak awak bole..hehehe

    ReplyDelete
  33. susumanis,
    kalau tanya suami, dia setujuuuu je.. nnti saya tanyakan bebudak ni, nak kakak sorang lagi tak? hehehe

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...