Wednesday, 21 March 2012

Cutie Pie...


My niece - Nur Damia Marissa is 6 month old and she weighs 8.5kg
 
 Damia... have you seen my ping-pong balls?

 Nope...



Nota ketiak :
Mothers' milk is the best medicine...







.

25 comments:

  1. ala la la
    comelnya
    gerammmm nak ciummm

    ReplyDelete
  2. comel... geram tang pipi dia....

    ReplyDelete
  3. amboi makkk pipi dia..ada belon ke tembamm betulll..rs nak cubittttt

    ReplyDelete
  4. pipi sheols - iols geram hoccay
    rasa nak cubit2 nak cium2....

    ReplyDelete
  5. Ooooooo! Comelnye pipi die tuhhh! Geram tol!

    ReplyDelete
  6. Pipi ai pun dah bam bam macam tu..... kalau baby cute la, tapi kalau tua ni masuk kategori seram sejuk...

    ReplyDelete
  7. Mak aiii... Rasa nak cubit2 pp dia.. Geram.

    ReplyDelete
  8. comelnya... pipi bolat geram jer tgk:)

    ReplyDelete
  9. pipi nyer...sungguh bolat...hehe

    ReplyDelete
  10. boleh gigit tak pipi dia? boleh laa, boleh laaa, gerams sgt!!

    ReplyDelete
  11. chubby bebenooooo pipi dia ..:)geram tengok!

    ReplyDelete
  12. psl comei sgt tuh... geram grrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

    ReplyDelete
  13. Salam sudipVSsenduk,

    Geramnya.....kalau duduk dekat kak Ros,memang kena cubit pipi dah ni he.he.he....

    ReplyDelete
  14. hamboi pipi......
    cubit besh ni =)

    ReplyDelete
  15. Tomelnya dia,pipi tembam rasa nak cubit je...

    ReplyDelete
  16. alahai...
    geramnya pipi dia. macam simpan plum dalam mulut

    ReplyDelete
  17. pipi dia asal kita rasa nak cubit cubit je tau,geram geram,hehe

    ReplyDelete
  18. hahahahah ...pas ni bleh beli papan ping pong ... kalau dekat mau kena gomol...

    ReplyDelete
  19. alololoorrrr tembam nyaaa pipi tu...heheh XD

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...