Thursday, 2 May 2013

Happy Birthday Faiz


 Selamat ulang tahun Muhammad Faizuddin yang ke 13 semalam (1Mei)
Tolonglah kurangkan sikit perangai yang suka menyakat adik-adik tu ya...



Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, jadikanlah anak-anakku insan yang Engkau sayangi dan kasihi.   
Kau peliharalah akidah mereka, iman mereka serta keperibadian mereka walau dimana mereka berada. 
Kau permudahkanlah perjalanan hidup mereka, jadikanlah mereka hamba yang sentiasa mengingati Mu,  
menegakkan agama MU, meninggalkan segala yang Engkau larang dan tidak pernah bosan untuk melakukan suruhan Mu wahai Allah.

Ya Allah, letaklah mereka antara hamba yg akan mewarisi Syurga FirdausMu.
Sesungguhnya Engkaulah Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.. 
Amin Ya Rabbal Alamin







.

24 comments:

  1. Amiiin.... Happy birthday anakanda Faiz.
    Wah... tiga hero!!

    ReplyDelete
  2. hero-hero tengah naik belaka...

    ReplyDelete
  3. happy birthday untuk faiz.. alahai hensem2 terunatu... gmbar dia masa keciktu sangatler comel.... debab gitu..

    ReplyDelete
  4. Perangai Faiz yang suka menyakat tu ambik dari omak dioo.. he he

    ReplyDelete
  5. aminnnn anak yg soleh.
    posing macho tak menahan... nak wat menantu buleh tak ni?

    ReplyDelete
  6. Amin. Semoga Faiz membesar sebagai anak yg soleh & menyejukkan hati ibu bapanya. & sila ikut cakap ibu supaya kurangkan aktiviti menyakat adik tu, okeh :D

    ReplyDelete
  7. Suka gambo last tu..encem2!

    ReplyDelete
  8. happy birthday Faiz!semua ensem!

    ReplyDelete
  9. Ala cute Nya your heroes....
    Happy Birthday Faiz!....fr.Aunty Liza.

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday Faiz!!!!
    Jadi anak yg soleh yaaaa..

    Tgk gambar 3 hero tu, terbayang macam tu kot rupa anak anak saya bila besar nanti...ekekeke

    ReplyDelete
  11. 3 boys sama le kita.. cam nak pecah umah kalau depa start menyakat sesama mike..... epi besday sayang semoga menjadi anak yg soleh serta berjaya di akhirat dan di dunia...

    ReplyDelete
  12. Assalam.
    Semoga doa sVSs itu dimakbulkan Allah. InsyaAllah. Semoga Faiz sihat sejahtera selalu bersama-sama adikberadiknya yang lain yang kacak-kacak tu!

    Selamat mengundi, sVSs!

    ReplyDelete
  13. pic yg 1st tu legend betui..nampak ayaq liuq meleles lagi..hehe..apa2 pun epi besday dari "kakak" ye cayang Faiz..tetttt!

    ReplyDelete
  14. amin2.. happy birtday ye faiz...!

    ReplyDelete
  15. semoga menjadi anak soleh....happy belated birthday Faiz...
    masa kecik2 nyomel sangat2...dah nak msk alam remaja ni jaga muka tu elok2 kang byk jerawat pulak...
    (bising jer kan makcik ucu ni...hehehe...)

    ReplyDelete
  16. Hppy blated bthdy faiz..smoga jd ank yg soleh tau..rajin blajar

    ReplyDelete
  17. Happy. Belated birthday
    moga jd ank yg soleh ye
    emsem2 belaka ni

    ReplyDelete
  18. happy belated birthday boy tuuu..,eHHHee

    ReplyDelete
  19. hepi belated bufday big boy
    wah dah ader anak teruna la kaka :)

    ReplyDelete
  20. hepi belated beday faiz...
    semoga menjadi anak yg berguna, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya...amin...


    p/s: akak, rindu ah dgn kakak...cepat lah update blog...

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...