Wednesday, 4 April 2012

WW #2 - Focus!


 I promise to be more focused... I promise






.

27 comments:

  1. sesekali makan french fries hangus...apa salahnya kan? ~ahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh tak salah... tak salah...
      (sambil tangan kanan tumbuk tapak tangan kiri)

      Delete
  2. Replies
    1. kalau garingkan sikit lagi, mesti nampak lebih garang ek...

      Delete
  3. hehe... yang penting focus ya???? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni kena pakai spec. focus point la rasanya...

      Delete
  4. Erkkkk..

    SSL????

    Sambil nyanyi ke? Sambil berangan??

    Hahahaha...

    ReplyDelete
  5. terkesima jap masuk blog ahkak tgk fries sudah mengalami kebakaran hehe


    dah biasa tgk ahkak punya makanan nampak sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebakaran? oh, sedihnya

      itu semua cerita dongeng.. ini realiti yg biasanya terjadi :(

      Delete
  6. Klu thp mcm nie, lagi sedap sbb kerangupannya tu...mmmpphhh!

    =p

    ReplyDelete
  7. aku selalu gak gini.
    gara2 buat banyak kerja dlm satu masa.


    .

    ReplyDelete
  8. buat apa tu sampai jadi camni?berangan ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. gara-gara all in one - memasak, iron baju, mop lantai, cek homework budak2, basuh kereta, angkut air di sungai... sampai terlupa gorengan di dapur.

      Delete
  9. iu bukan tak focus, focus tapi focus ke lain. sedap apa cam tu cicah cili sos okey dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mata fokus di kuali, fikiran terbang ke France gara2 buat french fries.

      kalau mak dapat cicah dgn homemade sos cili yg ko buat hari tu, lagi sedap nyah...

      Delete
  10. Goreng kentang nie mesti sambil BW....

    ReplyDelete
  11. hahahahahahaha....apa reaksi org2 yg terpaksa makan ni? hihi

    ReplyDelete
  12. hilang fokus sehingga hangus makanan ke...huhu

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...